Subject: FW: EHR märkused ÜVK projektile riigiteede nr 3, nr 13111 ja nr 13152 tee piirides_11.03.2024
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Sun, 17 Mar 2024 13:51:40 +0200

Tere Anne

Palun pange see mulle täitmiseks.

Siin seisab ees pikem väitlus ja selgitamine kui algselt arvasin.

Arvo

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 7:00 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Cc: 'Rein Merirand' <[email-masked]>; 'Liina Talistu' 
<[email-masked]>
Subject: RE: EHR märkused ÜVK projektile riigiteede nr 3, nr 13111 ja nr 
13152 tee piirides_11.03.2024

Tere

Saadan Teile meiepoolsed kommentaarid. Kommentaarid lisatud PDF dokumendile.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [mailto:[email-masked]]
Sent: esmaspäev, 11. märts 2024 09:24
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: EHR märkused ÜVK projektile riigiteede nr 3, nr 13111 ja nr 13152 
tee piirides_11.03.2024

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

Tere

Teie projektis on pikad lõigud riigitee taastamiseks, seega toon välja paar 
olulist asja:

1.	Ja nimelt, kui me nõustume riigitee teelõikude taastamisega, siis soovime 
sõlmida tehnovõrgu omanikuga riigitee taastamise lepingu (aluseks Teie 
projekt/projektid)
2.	See p 1 tähendab ka seda, et enne ei ole me nõus ka EHRis ehitusluba 
kooskõlastama kui leping on sõlmitud (antud lepinguga kooskõlastame ka ÜVK 
projekti ja tee taastamise projekti).

Tulenevalt ülaltoodust on mõistlik menetleda seda ÜVK projekti II etappi 
väljaspool ehitisregistrit kuni lepinguni välja.

I etappi saab EHRis kooskõlastada, kui paar väikest täiendust lisate.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 8, 2024 2:39 PM
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Ehitusloa taotluse nr 2311271_10991 kooskõlastusest keeldumine ja 
nõuete esitamine ÜVK projektile riigiteede nr 3, nr 13111 ja nr 13152 tee 
piirides ja tee kaitsevööndis Ida-Virumaal

Registreerimise kuupäev: 08.03.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/1051-6.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>